marți, 1 decembrie 2009

Respira adanc. S-ar putea chiar sa-ti placa!

Taci! Linisteste-te un pic. Relaxeaza-te ptr cateva minute si uita-ti problemele. Uita incrancenarea si dispretul. Macar cat sa iti aduni puterile si s-o iei de la capat:



Gata! Acum poti reveni la viata ta, mult prea frumoasa decat o sa iti poti da seama vreodata.

Update: Simt nevoia sa mentionez ca acest post mi l-am dedicat dupa ziua de azi. Eram pe o banca in Herastrau, reflectand destul de incruntata la niste chestii personale cand am vazut, la un moment dat, cum trece prin fata mea o familie cu un baietel de vreo 6-7 ani. Baietelul se afla intr-un scaun cu rotile. Au trecut pe langa fantana arteziana iar pe fata copilului s-au vazut un zambet larg si fericirea. Copilul acela avea puterea de a se bucura de un lucru atat de marunt, dar care poate i-a facut ziua mai frumoasa. Si mi-am dat seama cat de superficiale pot fi gandurile mele cateodata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu