miercuri, 9 decembrie 2009

Multumiri si ceva "nimicuri"

Scriu postul asta in special ptr a le multumi unor oameni care m-au facut, de cand sunt in Bucuresti, sa cred ca se poate si altcumva. Ca mai exista valori si speranta. Si care stiu ca vor gasi puterea de a lupta in continuare in numele idealurile lor. Aici ma refer la Alexandru Marin, Gabi Mogos, Cosmin Chiriac si altii ca ei. Va multumesc! Datorita voua, Ioana este un om mai bun.

In rest, nu mai sunt foarte multe lucruri de spus. Am incercat sa scriu ceva inca de luni, dar nu mi-am gasit cuvintele. Orice as fi spus, mi s-ar fi parut prea putin. Inca am sentimentul asta si totusi scriu. Dar ce? Ca sunt dezamagita, trista ? Ce mai conteaza? Am fost facuta in campania asta fraiera, indoctrinata sau robot care executa ordinele. Au fost cativa care au zis ca vor “sa-mi deschida ochii”. Iar acum cateva zile mi s-a spus ca ar trebui sa ma maturizez d.p.d.v. politic. Prin urmare, dezamagirea nu a aparut o data cu alegerile de duminica. Ea era de mai mult timp instalata si va ramane in mine mult timp de acum incolo.

Iar tu care l-ai ales pe basescu.... Felicitari ! Ai un presedinte in urmatorii 5 ani, dupa chipul si asemanarea ta. Ai vrut manelism, vulgaritate si hahaiala ? Asta ai primit. Al tau este, bucura-te de el. Al meu nu este! Eu una voi ajunge la venerabila varsta de 27 ani fara sa am un reprezentat la nivelul asta. Mi s-a spus ca atunci nu inteleg ce e aia o democratie. Poate ca asa e. Nu asta e ideea mea de ce inseamna o democratie adevarata. Mai are rost sa spun ca tu esti, de fapt, cel indoctrinat? Nu cred...
Cat despre noi, ceilalti oameni, am fost un fleac. Ne-a ciuruit. Pe 5 milioane de romani. Problema e ca si noi, alaturi de tine, vom simti adevarata criza de anul viitor in care, daca nu se primesc banii de la FMI, bunicii nostri isi vor lua pensiile ceva mai rar. Ca un mic detaliu...Am auzit ca statul a ajuns sa se imprumute de la banci din tara, pe niste dobanzi imense. Dar tu poti sa ramai in ideile tale inguste si sa strigi impotriva unui comunism inexistent.

Am nevoie sa-mi reincarc bateriile pentru a o putea lua de la capat. Asa ca plecare la Cluj vine perfect. Am nevoie de clujenii mei mai mult decat oricand. Am nevoie de gasca sssp-ista, de Piezisa si de Cetatuie. Cluj, I’m comming home! (chiar daca numai ptr cateva zile)

4 comentarii: