duminică, 29 noiembrie 2009

Guvernul Johannis

Am primit prima leapsa de cand sunt in blogosfera. Happy me! Si cum “datul mai departe” trebuie respectat, ne apucam de treaba…. Deci viitorul Guvern al Romaniei, zici dl. Mogos ?
Tocmai am terminat curatenia generala, ceea ce sper sa se intample si dupa 6 decembrie. Asa ca exclud varianta unui guvern basescian, unde oricum nu ar mai conta numele ministrilor. Macar acu’ romanului sa-i vina mintea la cap si sa nu mai puna stampila pe un dezastru. Si, punandu-mi un strop de incredere in decizia romanului (adica Geoana), imi place sa cred ca il vom avea pe Klaus Johannis premier (ca rezultat al parteneriatului PNL + PSD). Guvernul ar putea fi format din :

- vicepremier : Ludovic Orban;
- vicepremier: Dan Nica;

- interne – Dan Nica;
- externe – Cristian Diaconescu;
- justitie – Norica Nicolai [trebuie sa fie si o femeie in tot guvernul asta, nu? Si inca una puternica :)];
- finante –Varujan Vosganian;
- economie – Daniel Daianu
- muncii – Marian Sarbu;
- aparare – Teodor Melescanu
- educatie – prof. Andrei Marga [doar este rectorul meu de la Cluj, desi nu-i prea placea catedra de SP];
- sanatate – Eugen Nicolaescu/Ion Bazac;
- agricultura – Valeriu Steriu;
- IMM-uri – Constantin Nita [subiectivism total – e din Brasov si il apreciaza tata];
- transporturi – Ludovic Orban;
- cultura – Mircea Diaconu [actorul roman preferat :)];
- tineret si sport – Cristian Topescu;
- dezvoltare regionala – Laszlo Borbely;
- mediu – Attila Korodi;
- comunicatii – Sorin Pantis;
- relatia cu Parlamentul – Mihai Voicu.
Turismul este out, deci nu se pune problema de ministru. Ar fi interesant de vazut daca isi vor face loc in guvern tehnocrati. Probabil ca da.
Teoretic, acum ar trebui sa dau leapsa mai departe...Grea misiune cand revii in blogosfera doar de vreo 2 luni. Hai sa incercam cu niste clujeni de ai mei, sa vedem daca reactioneaza. Marutz si Guru Sebi (poate asa te indemn sa mai scrii cate ceva), aveti legatura!

Ps. Citeam un comment azi pe un blog care suna cam asa : «Trebuie sa-l votam pe Geoana, ca sa iasa Crin ». Mi-a dat o stare destul de ciudata, ceva amestec de tristete, resemnare, nu stiu exact.

2 comentarii: