marți, 29 decembrie 2009

A mai trecut un an din noi...

Acesta este ultimul post pe 2009.
Mai sunt cateva zile si mai las un an in spate. Un an care a trecut incredibil de repede, cel putin ptr mine. Un an plin de lucruri bune, dar si de multe episoade triste. Un an in care am incheiat un capitol din viata si am inceput sa scriu la urmatorul. Un an in care mi-am indeplinit o parte din ce mi-am propus in 2008, dar care a lasat si multe lucruri nerezolvate sau pe lista de asteptare. Un an in care am iubit si am fost iubita. Un an in care, poate, am dezamagit si am fost dezamagita. Un an plin de emotie, mai mult decat oricare de pana acum. Pana la urma, a fost un an plin de cele mai diverse evenimente si stari, care m-au coplesit cateodata si care m-au determinat sa nu reactionez cum mi-ar fi placut in multe dati. Si, da, este anul in care am facut primele greseli pe care le-am regretat. Dar Paler spunea cateva cuvinte foarte frumoase: « Nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii, cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti ». Ceea ce cred ca am facut deja.

Am invatat cateva lucruri anul acesta, mai ales din greselile facute, lucruri pe care le voi purta cu mine in anul ce urmeaza :
-pretuieste-ti si iubeste-ti prietenii adevarati, nu-i lua “de-a gata”, nu te razbuna pe ei ptr problemele tale si fii atent si la problemele lor, nu numai la tine. Altfel, s-ar putea sa te trezesti intr-o zi ca ai pierdut caldura unor suflete extraordinare.
-considerate privilegiat ptr ceea ce ai ; oricat de importante ti s-ar parea problemele tale, in jurul tau se intampla lucruri mult mai mari ; « Vezi dincolo de gheata, chiar daca ghetarii se topesc », cum imi spunea un prieten foarte special.
-tinteste spre mai mult, doreste-ti mai mult, fie ca asta inseamna sa ceri mai mult de la cei din jurul tau si de la tine. Nu te sfii sa ai visuri marete si sa lupti ptr ele, poti cel mult sa cazi frumos.
-cand esti la pamant invata sa te ridici singur, fara sa te astepti sa o faca altcineva in locul tau. Cei din jurul tau sunt oameni si nu pot face ceva ce tu insuti nu poti. In momentul in care vei reusi sa faci asta, vei gasi si o mana intinsa spre tine care te va ajuta.
-constientizeaza ca, pana la urma, toti suntem singuri. Si ca asta nu este neaparat ceva rau. Dar avem nevoie si de ceilalti ca sa facem lucruri frumoase.
-cand punem seara capul pe perna sau cand stam uitati in fata unui geam meditand, suntem noi cu sinele nostru. Lui ii dam, inainte de toate, socoteala si apoi si altora. Asa ca ar fi bine sa fim impacati cu el.
-ar trebui sa privim mai mult spre cer, fie ca este cel albastru deschis sau cel plin de stele. Asa cum scriam la un moment dat undeva, stelele au puterea de a-ti da o liniste incredibila si o stare de implinire cum putine lucruri pamantesti pot. Pentru cateva secunde, poti cuprinde infinitul cu privirea si sa-l imbratisezi. De fapt, il poti imbratisa pe Dumnezeu.

Mai sunt cateva zile si lasam, noi romanii, un an in spate. As vrea sa scriu cate ceva despre 2009 ptr Romania, dar nu imi gasesc cuvintele prea bine. Vad doar ca lasam in urma o Romanie impartita in 2 tabere, fara posibilitatea de a sta deoparte. Mai ales daca ai suflet si nu-ti place ceea ce traiesti. Vad ca in loc sa construiasca, multora le place sa darame tot ce este in jurul lor. Vad ca lupta si vrajba dintre oameni se inteteste si se uita lucrurile cu adevarat importante. Vad tristete pe fetele romanilor...sau poate nu vad eu bine. Stiu doar ca vreau sa fug spre Romania pe care ne-o descrie Alex. Chiar daca pare un vis, vreau sa pun si eu o caramida la construirea ei.

Sa ne vedem si sa ne scriem cu bine in 2010, cu cat mai multa liniste in suflet si in jurul nostru. Cu dorinta de a fi mai buni decat pana acum si de a face mult mai mult.

6 comentarii:

  1. Presupun că va fi un 2010 mai bun sau, oricum, mai tumultuos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fie sa se adevereasca presupunerea :)
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ai impresia ca au fost vre-o 3 ani cumulati in 2009?imi e dor de cluj;) sper ca in 2010 sa fim mai puternice ,mai fericite,sa avem parte de mai mult noroc si de mai multa intelepciune:* sa ai un 2010 asa cum iti doresti! la multi ani! sa ma suni la 00.00 !si nu uita:ani cei mai buni sunt cei care or sa vina! http://www.youtube.com/watch?v=JdV7C0D1DK4&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca ai dreptate...a fost un an plin cu de toate, poate si de aia a trecut atat de repede. Si mie mi-e tare dor de Cj (vezi ca in ianuarie mergem :P). Vom fi mai puternice in 2010, te asigur! Mai ales daca am trecut cu bine de 2009, nu? Iti doresc sa ai parte de cat mai multe lucruri frumoase in 2010! La multi ani! :* (normal ca te sun!)

    Ps. Mersi ca mi-ai adus aminte de filmuletul de terminare a facultei :* SP rullsss! Si da, ani cei mai buni sunt cei care or sa vina!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani, într-un context cât mai favorabil!

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULTI ANI! Asa sa fie! Un An Nou cat mai bun :)

    RăspundețiȘtergere