joi, 3 decembrie 2009

Mai josnic de atat nu se poate...

Am vrut sa nu mai scriu nimic despre alegeri/politica pana dupa 6 decembrie. Poate pentru ca m-am saturat sa tot explic (e adevarat, intr-o mai mica masura aici pe blog) ceea ce mie mi se pare de domeniul evidentei. Nu pot intelege cum mai poate sa-l sustina cineva pe individul basescu... Si nu ma refer la copiii atomici platiti sa creeze bloguri si site-uri, asumandu-si identitati ce nu le apartin (dandu-se « liberali adevarati »). Si care, oricum, nu au decat un neuron foarte agitat, ce se loveste de peretii capului. Ci ma refer la cei care il sustin pe individ din pura credinta. Pe cineva care nu are niciun program, nicio viziune, nimic constructiv. Stie acelasi text ieftin cu "eu contra tuturor", "mogulii si presa", "Iliescu si comunismul". Si astea lasand la o parte (desi nu ar trebui) limbajul sau trivial si atitudinea de smecher. Neputand sa-mi explic aceasta dilema, imi propusesem pe zilele astea niste posturi light, poate niste muzica.

Dar nu pot face asta ptr ca deja lucrurile apartin SF-ului. Deja este prea de tot....Tocmai am citit pe blogul lui Lilick commentul unui « ceva » portocaliu (nu gasesc un cuvant potrivit. Om nu mai este de mult, animal ar fi prea frumos spus) cu referire la doamna Doina Cornea : ”cred ca babaciunea aia decrepita din Cluj ar trebui trecuta pe lista neagra. escadroanele de ordine ar fi bine sa o calce in noaptea de 6 decembrie. ar fi pt. a 3-a x anul asta. dupa care sa fie lasata in pace. intr-o baltoaca de sange.” :| :| :|
Chiar daca am face abstractie de faptul ca aceasta femeie este un simbol national (desi, din nou, nu ar trebui sa facem), un astfel de limbaj este mai mult decat unul deplasat, ce imi provoaca greata. Totusi, imbecile, aceasta doamna a luptat timp de multi ani ptr ca tu si altii ca tine, cu neuronul vostru vestejit, sa improscati ura si amenintari! Spui ca lupti impotriva asa-zisului comunism, dar promovezi cu seninatate un nazism in stare pura...Sa inteleg ca daca printr-o greseala fatala pe 6 iese basescu, urmeaza exterminarea catorva milioane de romani ? Dar poate nici n-ar trebui sa-ti vorbesc in astfel de termeni. Ma indoiesc ca stii ce inseamna o ideologie, nu mai vorbim de una totalitara. Probabil ca daca te-ar scutura cineva de maneca nu ai stii nici cum te cheama. Tu stii macar cine au fost Doinea Cornea, Corneliu Coposu sau Ion Diaconescu si ce au insemnat ei?

Este incredibil de trist cum aleg sa se exprime cei ce apara "nimicul" portocaliu. Si este tot la fel de trist cum alege pd-l sa faca in ultimele zile campanie. Aici intra si scrisoarea sotiei lui basescu sau manifestarile de 1 decembrie (au reusit sa-si bata joc pana si de Ziua Nationala a Romaniei!). Dar despre astea nu mai am nervi sa scriu. Cel putin nu acum...

Ce este, de fapt, cu adevarat trist este ca nu sunt surprinsa de toate astea, ci doar scarbita. Foarte scarbita. Deja totul a luat-o razna iar disperarea nu mai cunoaste limite…

6 comentarii:

  1. În general, s-a cam ajuns la saturaţie. Fără prea mult entuziasm faţă de contracandidaţi, văd oricum în derbedeul băsescu Răul suprem. Când vorbeşte tipul, cred că-şi ia şi diavolul notiţe...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vania: Nimeni nu a spus ca este fan Geoana, dar alta varianta nu exista. Ar fi fost Crin, dar numai vreo 2 mil de romani au fost de acord cu mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aşa ziceam şi eu. Cât despre Crin, a avut scor bun, ţinând cont că liberalii cam lipsesc pe sate, iar activitatea lor este mai mult pe net. Să sperăm că scorul lui Crin va fi valorificat, să avem cât de curând un guvern şi să scăpăm de oligofreni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca asta este cel mai important: un guvern, care sa inlocuiasca haosul creat de basescu. Cum spuneam exact acum o luna (http://ioanadudulean.blogspot.com/2009/11/putina-politica.html ) individului asta ii place incredibil de tare sa fie in permanenta in centrul atentiei si sa faca un circ din tot fenomenul politic...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am văzut că ai pus la Alexandru Marin un film pe care-l căutasem, dar nu l-am găsit. Cel cu Octavian Paler vorbind despre Boc...

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, am vazut filmuletele mai demult, dar mi-am adus aminte cand am citit postul lui. Poate pare mult spus, dar ptr mine Octavian Paler are o mare insemnatate, l-as putea chiar numi unul dintre reperele din viata mea.

    RăspundețiȘtergere