miercuri, 23 decembrie 2009

Sarbatori fericite!

Usor, usor intru in atmosfera. Vine Craciunul. Vine Sarbatoarea mea preferata, cu brad, decoratii, luminite colorate, cozonac, portocale (stiu ca le pot manca si in timpul anului, dar acum au un gust aparte), vin fiert si, ceea ce este cel mai important, familie.
Tot ce imi doresc in aceste zile este liniste, alaturi de familia mea. Atat. Imi este de ajuns. Si asta va doresc si voua! Sarbatori fericite mai vechilor prieteni Marutz, Daria, Oana, Ioana T, Sebi Moga, Crina, Adi si mai noilor prieteni (dar la fel de dragi) Andra, Alex Marin, Cosmin Chiriac, Gabi Mogos. Sarbatori fericite si unui prieten blogosferic special, unui om extraordinar: Vania. Mi-ar fi facut mare placere sa va descopar mai demult. Numai bine!
Fug sa gust din cozonacul facut de bunica mea ptr ca miroase mult prea bine in toata casa si nu mai rezist pana in ziua de Craciun. Doar ca trebuie sa ma gandesc repede la o colinda, doar asa o sa reusesc sa primesc de la ea o felie inca de pe acum. :)



Si sa lasam greii sa vorbeasca :):



6 comentarii:

  1. Dudu, esti o scumpica! Important e ca distantele nu racesc legaturile (asa cum mie mi s-a intamplat cu altii..). Ne si vedem noi indata. Hai, spor la cozonaci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca sunt o scumpa :)) Distantele n-au nicio treaba cu relatiile de prietenie [nu baga in seama ce se intampla cu altii ;)]. Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere