miercuri, 6 ianuarie 2010

Muzica de inceput de an

Vreau sa incep anul cu ceea ce a reusit sa ma linisteasca si sa ma faca sa ma simt bine intotdeauna, la orice ora din zi si din noapte: MUZICA. De fiecare data cand am avut o problema, o anumita stare mai proasta sau mai buna, cand mi-a fost mai rau sau mai bine, cand a trebuit sa ma regasesc sau, pur si simplu, am vrut sa stau in fata geamului din camin cu un pachet de tigari langa mine, Muzica a fost alaturi de mine. Este, sa-i spunem, prietenul meu din umbra de foarte multi ani. Asa ca primul post pe anul acesta este un omagiu (desi nu cred ca sunt eu in masura sa fac asta) adus muzicii.












I NXS - BY MY SIDE
Vezi mai multe video din Muzica

Si ar mai fii zeci si sute de melodii superbe. Mi-a luat cam 2 ore sa aleg melodiile si tot nu sunt multumita...

Ps. In alta ordine de idei, anul 2010 mi-a adus un laptop cu ceva probleme (ce sper sa se rezolve cat mai repede) si 6 proiecte de facut ptr master si facultate...plus sute de pagini ce asteapta sa fie citite. Asa ca luna ianuarie se anunta a fi oricum numai nu distractiva.

6 comentarii: