miercuri, 13 ianuarie 2010

Guvern, caut consilieri...

…nu se cer nici pregatire, nici experienta anterioara.

“Wall-Street: Veti renunta la activitatile curente? Cum le veti impaca?
Dan Bittman: Niciodata. Nu voi renunta nici la emisiunea Danutz SRL, nici la trupa Holograf. In curand vom avea concert de Ziua Indragostitilor la Sala Palatului. Cum as putea renunta?!”
(http://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/78261/Dan-Bittman-despre-noul-job-de-la-Ministerul-Finantelor.html)

Si consilier cu jumatate de norma? Dan Bittman a fost numit consilier al ministrului Vladescu pe „probleme cu populatia” si se va ocupa de, dupa cum spune chiar el, datul cu parerea despre ce se intampla in jurul nostru. Si va fi platit ptr asta si cred ca ghiciti si de unde… din bani publici. Deci inca o data: un cantaret va fi platit sa-si dea cu opinia despre nimic din banii nostri. Oare numai mie mi se pare ca ceva nu se potriveste? Sa inteleg ca urmeaza Andrei Gheorghe, fetele de la bambi, sexy-braileanca si Botezatu? A, am uitat, AG deja este consilier. Si totusi...numai eu cred ca este usor penibila situatia?

Eu sunt studenta la masterul de Studii de Securitate de la Univ. Buc. Si unul dintre posibilele „joburi” (la nivel pur teoretic, evident) este si cel de consilier al MAE. Iar ptr asta detin in acest moment langa mine cateva carti de cateva sute de pagini ptr un singur examen pe domeniul geoeconomiei si relatiilor internationale, plus ca am in asteptare cateva (multe) pagini de scris la diferite proiecte. Cred ca de aici vine si indignarea, frustrarea sau cum se mai poate numi. Sunt curioasa cam cat de departe pot duce oamenii astia lucrurile. Pacat ca le duc pe spatele nostru.

10 comentarii:

  1. imi place tagul cu "penibil" !
    iubita lasa , tu esti facuta pt alta tara nu pt a noastra, asa ca , capul sus si hai HOLOGRAF! :P crina

    RăspundețiȘtergere
  2. Guta, consilier pe probleme de cultura (si un pic de etnie..)!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Crina: Multumesc mult! Poate ai dreptate, dar mi-ar placea sa pot face cate ceva si pe aici.(da, hai Holograf, dar nu in guvern)

    @Alex: te bagi in echipa de campanie? :))

    @Adysor: Ajutat din umbra de salam :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nimic n-ai inteles, domnisoara Ionela. Cei de la Guvern sunt indragostiti pana peste ca de poporul roman si au vrut sa fie siguri ca or sa fie primii care o sa-i dea o dedicatie "mare cat inima lor" :D Penibil nu mai e cuvant, e doctrina. Good talk, like always.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andra: Asa este. Domnisoara Ionela nu prea intelege astfel de substraturi profunde.
    Good talk, indeed.

    RăspundețiȘtergere
  6. La muncă bă, nu la întins mâna :-) Te plângi de parcă nu ai ști că așa se fac angajările la stat. Du-te la privat și gata. Cât despre vrăjeala sutele de pagini de studiat, Bill Gates n-a fost șef/fondator Microsoft, deși n-avea decât un an de facultate și ăla la Drept? În viață mai e nevoie și de noroc. Nici mie nu-mi convine, dar asta e, nu mă apuc să politizez aiurea totul și să dau vina pe Băsescu, PDL șamd.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristian:
    - nu e vorba de intins mana, ci doar de un posibil job ptr care as fi competenta dupa terminarea masterului si pe care se pare ca nu l-as obtine doar ptr asta, ca sunt pregatita;
    - daca BG a facut doar un an de facultate, inseamna ca asa trebuie sa facem cu totii? Norocul e indicat sa ti-l mai faci si singur;
    - nu mi-a placut niciodata expresia "asta e", desi recunosc ca o mai folosesc si eu...suna a resemnare si delasare;
    - nu dau vina pe basescu pe sistemul "rusine, Dinu Patriciu!", ci doar am prezentat o situatie de fapt. Stiu ca asa se fac "angajarile la stat", asta nu ma opreste sa fiu indignata de situatie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am zis "asta e" deoarece eu nu știu vreo soluție pentru a evita asemenea situații. Așa ceva se întâmplă peste tot din lume și mi se pare ceva destul de firesc în politică. Aduci în echipă oamenii pe care-i știi adică cel mai adesea de la tine din partid și nu din opoziție. Totuși se poate protesta că nu a fost ales alt membru de partid mai competent.

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta faceam si eu...era micul meu prostest ptr ce s-a intamplat. Din cate stiu, Bittman nu este membru de partid, ci doar prieten vechi cu Vladescu.

    RăspundețiȘtergere