joi, 28 ianuarie 2010

NO basescu DAY



Presedintele tarii ar trebui sa promoveze bunul-simt si respectul.
basescu injura si hahaie.
Presedintele tarii ar trebui sa sprijine cultura.
basescu apare la televiziuni manelistice.
Presedintele tarii ar trebui sa faca parte dintr-o elita.
basescu sta in preajma interlopilor.
Presedintele tarii ar trebui sa fie transparent in tot ceea ce face.
basescu a fost implicat in afaceri dintre cele mai dubioase.
Presedintele tarii ar trebui sa fie un model.
basescu nu este un model.
Presedintele tarii ar trebui sa ma reprezinte.
basescu nu ma reprezinta.
Atunci eu ii spun NU!

Ce inseamna aceasta miscare? NO basescu DAY reprezinta:
- modul nostru de a spune ca nu am renuntat
- modul nostru de a arata ca a fi cetatean al unei tari nu se limiteaza doar la a vota
- modul nostru de a lupta pentru drepturile noastre
- modul nostru de a ne exprima liber
- modul nostru de a protesta impotriva incompententei

Am repetat “al nostru” ptr ca doar impreuna cred ca vom putea reusi in aceasta initiativa. Conteaza prea putin numarul celor care vor participa pe 2 aprilie. De fapt, tot ce conteaza este miscarea in sine si mesajul transmis.
Poate la nivel cat se poate de pragmatic, miscarea nu pare sa aiba o finalitate. Dar eu cred in aceasta miscare! Asa cum cred si in ceea ce scriu. De cand m-am alaturat protestului, m-au intrebat diverse persoane (fara blog) ce reprezinta ea. Dupa explicatia de rigoare, reactia lor a fost de incantare ca exista asa ceva. Cred ca acesta este adevaratul rol al miscarii. Cred ca aceasta miscare ii poate reprezenta si pe ei, pe cei care ar vrea sa-si exprime nemultumirile, insa nu stiu unde si cum sa o faca. Le aratam ca nu sunt singuri. Cred ca ea poate fi vocea celor 5 milioane de romani ce au constietizat molima basesciana.

I-am spus NU lui basescu in 6 decembrie si ii voi mai spune si pe 2 aprilie. Si mai important e sa continuam sa-i spunem NU si dupa aceea. Sau mai bine un da (ca sa mai pastram o doza de optimism in noi)… “DA, poti sa pleci!”

Basescu nu a fost, nu este si nu va fi presedintele meu!

Ne vedem pe 2? E musai in violet!

23 de comentarii:

  1. Draga mea Ioana, Basescu nu ne reprezinta nici cand doarme, daramite cand este treaz si cand se presupune k ar trebui sa faca ceva pt tara asta, macar sa miste un pahar de colo colo!Nu ar trebui sa ne my mire nimic la el!este mult prea previzibil!Dar uite k ink my sant oameni care exclama ceva de genu:"Basescu ne-a ucis tara...ne-a spulberat orice sansa de a my putea trai decent in viata asta...ce am facut sa meritam asa o soarta???" Va spun eu...L-ATI VOTAT PE 22 NOIEMBRIE SI PE 6 DECEMBRIE, RETARDATILOR!Asa k, datorita voua, noi restu suferim...

    RăspundețiȘtergere
  2. no, no, no, no orange, no cry

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cosmin: asa este, nu ne mai mira nimic, insa asta nu inseamna ca trebuie sa stam deoparte. De aceea si exista NBD. Si cred ca este doar un prim pas. Sunt sigura ca vor mai fi si altele.

    @Alex: Da, da! Stia Bob Marley ce stia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Doaaaaaamne, Cosmine, ce-i cu scrisul ala? Si mai vorbesti si de retardare....

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot eu sunt. Mie mi-e foarte mila de Basescu, sincer, are probleme grave saracu. Numai iubire pentru toti politicienii, parlamentarii, guvern, astea.. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: mi-ar placea sa stiu cu cine povestesc, in primul rand... cat despre Cosmin, el si-a exprimat doar o opinie. Ptr mine conteaza mai mult continutul opiniei, decat forma in care a facut-o.
    Ps. mie nu mi-e mila de basescu...nu merita nici macar atat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Prietene/a, hai sa iti explic un lucru, p kre u vad k nu l-ai inteles: blogul este o chestie persoana in kre ma pot exprima in ce forma vreau pot...pot posta orice am eu chef, iar dak u pui accentul pe imagine si nu p calitate, sincer imi pun multe inrebari in ceea ce priveste intelectul tau si modul tau de a privi lucrurile!Aaa, ma scuzi k poate te simti ofensat/a, insa u ai dat de inteles k sant un retardat.Daca esti femeie, imi cer scuze pt duritatea vorbelor, pt k mie nu imi sta in caracter sa ofensez femeile in nicio forma,insa knd sant atacat, nu raman dator!P.S. poate imi spui cine este si dak ai un blog, da-mi un link sa imi imbogatesc cultura :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Yeap, sure! Iar Geoana sau Antonescu SUNT tot ceea ce ar trebui sa fie un presedinte! Offf, ce fara minte si usor de manipulat sunteti, mai copii! Darius

    RăspundețiȘtergere
  9. @Darius: Am zis eu asta vreodata? Pe de alta parte, sunt mult prea manipulata, ce stiu eu...nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  10. sa va ganditi la ce atentate vor fi .... Omul.sfinteste.locul-Politicieni.teroristi.intretin.Iadul.in.Ro In.Ro.sunt.prea.promovati.toti.spagarii.si.Vanzatorii.de.TARA *** Cam 80 % din locurile frecventate de oameni ca Banicioiu Mircea Cosea Geoana Hrebenciuc Nastase Udrea Mitrea Videanu Berceanu Iliescu Becali Tariceanu Orban Antonescu Severin Tiriac Vanghelie si altii ASEMENEA lor, vor fi afectate de Calamitati naturale puternice sau de alte fenomene foarte Neplacute cu grave Consecinte ptr. Romani !

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ignoratu': ok...te astepti sa reactionez in vreun fel?

    RăspundețiȘtergere
  12. Aşadar, pe 2 aprilie, în violet...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Vania: Da, pe 2! Ca sa revenim la treburile importante...

    RăspundețiȘtergere
  14. NO BASESCU DAY - 02.04.2010 asta este o mare diversiune..... este facuta si ptr alte diversiuni mai mari...

    RăspundețiȘtergere
  15. cu tot respectul datorat...prea mult antibasescianism.da in frustrare treaba asta

    RăspundețiȘtergere
  16. @ anonimi, anti-ignoranti, teofobi, teofili, basescieni din lumea intreaga: gaullismul a rezistat vreo 50 de ani. Basescianismul cat o sa va tina?

    RăspundețiȘtergere
  17. politicienii nu spun nimic bun despre Legea Cojocaru - JAF NATIONAL

    RăspundețiȘtergere
  18. @alex: spre binele Romaniei, cat mai putin...

    @Ignoratu': good talk, indeed

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Antiignorantu,

    Văd că propovăduieşti rahatu' ăsta pe toate blogurile. Merge treaba, eşti mulţumit cu tine, aşa ? Portocaliii prestează bine la partea pecuniară ?

    Nu vă mai dă D-zeu mintea de pe urmă...

    RăspundețiȘtergere
  20. @Dan Chichernea: pe mine ma amuza omul asta... mai mult de atat nu-mi poate provoca.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu mai sunt deloc amuzanţi portocaliii ăştia. Nu c-ar fi fost vreodată...

    RăspundețiȘtergere
  22. Tricou de purtat la meeting : http://bit.ly/FlacaraViolet

    RăspundețiȘtergere