duminică, 10 ianuarie 2010

Maniu vs prigoana

Frecventeaza Bamboo, mananca pe Dorobanti, "nu este pitiponc", are poze pe nu stiu ce site-uri, este un simbol ptr tinerii din aceasta tara (nu mai stiu cine a debitat prostia asta), a facut nu stiu unde studiile, vrea sa ne demonstreze cat de tare este in calitate de tanar mascul, etc. Cam de vreo saptamana incoace ma lovesc prin toate locurile de un singur nume. Da, la Prigoana Jr. ma refer. Am incercat sa nu-l bag in seama, sa ignor articolele despre el, sa ma prefac ca nu exista (doar am mai comentat pe ici, pe colo despre el). Stiu ca nu este cea mai buna atitudine, dar parca mai simteam inca spiritul si linistea sarbatorilor. In mintea mea, cu cat voi reusi sa ignor tema mai bine, cu atat ma voi enerva mai putin. Dar deja creierul meu este invadat din toate partile. De ce trebuie sa stiu si cel mai mic detaliu al acestui Horrorius? De ce imi sunt povestite si cele mai mici intimitati? Mai nou m-am lovit si de cate ceva despre fratele sau mai mic. Nu mai pot….
Si, totusi, partea cea mai trista am gasit-o dupa ce am facut un test foarte simplu. Am dat pe clasicul gugal "Honorius Prigoana" si am obtinut exact 455 000 de rezultate. Apoi am dat "Iuliu Maniu", ptr ca tot l-am comemorat acum cateva zile pe marele om politic, si am gasit 233 000. Exista vreo explictie logica ptr. aceasta enormitate? Alex Marin imi spunea ca un posibil motiv ar fi ca Maniu nu are poze pe e-girl. As vrea sa gasesc un contra argument si nu pot. Este adevarat ca acest Hororius nu este si nu ar putea fi niciodata un simbol ptr foarte multi dintre noi, ideea fiind chiar o jignire. Dar, in acelasi timp, sunt tineri care pot vedea foarte usor asa ceva intr-un cocalar manelist (cred ca este un pleonasm). Avem o multime ce viseaza sa aiba la 18 ani masina lui, sa mearga in cluburi de mare fita, sa manance pe Dorobanti si sa cheltuie intr-o seara cat probabil cheltui eu intr-o luna. Asa ca ptr ei tanarul Prigoana devine un model de urmat in viata. Si un anti-model ptr noi.

Ps. M-am alaturat de astazi (desi pe facebook eram mai demult membra a grupului) campaniei initiate de Lilick: "Spune-i NU lui basescu" si ma bucur sa vad din ce in ce mai multa lume scriind pe bloguri despre asta sau dand add pe feisbuc. Si cat va depinde de mine voi ajuta si eu aceasta initiativa ptr. care Lilick ar trebui aplaudata. Sa speram ca pana pe 2 Aprilie 2010 sa ne adunam cateva mii.

http://www.facebook.com/group.php?gid=231824573790

http://lilick-auftakt.blogspot.com/2010/01/flacara-violet-impotriva-populismului.html

4 comentarii:

  1. Eu sper ca, până pe 2 aprilie, să rămânem fără obiectul acţiunii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ar fi prea frumos sa se intample...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana, multumesc mult. :)
    Vania, esti simpatic. Dar nu ai auzit cat se vaccineaza? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu iti multumesc, Lilick! Chiar sper sa fim din ce in ce mai multi.
    [Vania intotdeauna este simpatic :) ]

    RăspundețiȘtergere