vineri, 27 noiembrie 2009

Ultima picatura....

Tot incerc sa gasesc cuvintele potrivite pentru ceea ce am vazut azi-dimineata pe blogurile unor prieteni de-ai mei, Alex si Gabi. Este vorba despre filmuletul pe care l-a vazut, probabil, jumatate de tara deja. In rolul principal, da, ai ghicit: basescu, inca presedintele Romaniei, lovind un copil.



Nu pot descrie prima reactie... ceva amestecat intre nedumerire si neincredere, cred. « Chiar a putut face asa ceva ? ». Apoi, dupa ce m-am mai uitat de cateva ori foarte atent, a urmat socul. Da, chiar a imbrancit acel copil.

Si cand credeam ca aceasta este limita si nu ma mai poate soca acest « om », am vazut si filmuletele cu reactia lui : « A spus copilul ceva, a vorbit urat...M-a injurat ». Poftim ? Cum adica poate te-a injurat ? Adica este ok sa lovesti pe cineva (pe un copil mai exact) daca el te injura ? Si uite asa a urmat socul nr. 2. Traiesc in tara in care presedintele ei poate declara foarte senin asa ceva. Pana la urma nici nu mai conteaza daca filmuletul este sau nu un trucaj, cum s-au grabit toti « intelectualii neamului » sa sustina si sa-l scoata pe sefu’ din inca o situatie mult prea penibila. Personal, nici nu mai intereseaza asta. Ci ca presedintele meu (teoretic, desi el de mult nu ma mai reprezinta) a putut declara asa ceva, cu atat de multa lejeritate.

http://www.mircea-badea.ro/blog/reactia-lui-basescu/

Pe 6 voi pune stampila pe Geoana. Nu pentru ca imi plac el si psd, ci pentru ca nu mai vreau sa am parte de astfel de socuri din partea presedintelui meu. Sora mea are aproximativ aceeasi varsta ca acel copil. Daca era ea in locul lui?

3 comentarii:

  1. Daca e trucat, e mana lui base, daca nu e trucat, e tot mana lui base :)))). Chestia e ca daca vezi filmuletul pe youtube poti spune ca e trucat, dar daca vezi imaginile originale nu prea mai poti zice asta. Mi-e mila de saracu om, desi nu stiu sigur daca e om; saracu are probleme grave..

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mergi p teoria :faci un chenar si scri printul japoniei si pui acolo stampila? p mine nu ma lasa inimioara sa pun stampila p geoana:( si nu o pun...fac o floare din stampile:)) chiar merg p principiul SCAP DE DRACU DAU DE MASA:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ anonim: zici bine la partea cu "nu mai e om". cred ca a incetat de mult sa ma fie, din pacate
    @ anonim 2 (Oana B.): teoria mea cu imparatul Japoniei se aplica doar ptr a scoate omul la vot. Chestia e ca in situatia de fata nu prea impresioneaza votul nul. Si tot in situatia de fata trebuie sa fim pragmatici. Nimeni nu a spus ca Geoana este ok... dar macar stim ca nu vom avea dupa alegeri un guvern basescian.

    RăspundețiȘtergere