luni, 23 noiembrie 2009

Naivitati

Ma frapezi...ma uimesti...ma lasi cu un mare :| pe fata. Timp de 20 ani te plangi de tot si de toate, urasti clasa politica, ai vrea sa se desfiinteze Parlamentul si Guvernul si daca se poate sa traim intr-o mica anarhie. Spui in continuu ca nu-ti place de niciunul dintre cei care au fost la putere, ca toti au furat, ca toti ne-au furat, ca vrei altii. Traind, inca (sa vedem pentru cat timp), intr-o democratie poti sa-i schimbi o data la cativa ani. Si atunci de ce tot pe ei ii votezi ? Nu inteleg ! Explica-mi, te rog ! Da, stiu, sunt naiva, mi s-a mai spus asta. Vei spune ca nici Antonescu nu este un pur, dar el chiar era o alternativa incredibila la ceea ce am avut noi pana acum pe post de presedinte. El nu facea parte din categoria celor care te-au furat timp de 20 ani. Geoana si base fac parte. El nu a mai ocupat niciodata functii « dumnezeisti » in stat. Geoana si base, da. El era modelul dupa care, la nivel vocal, tanjeai. Geoana si base, nu. Si atunci, prietene, de ce i-ai votat tot pe ei ? Esti masochist ? Iti place sa suferi, probabil.... Te-ai obisnuit cu raul. Iti place sa te auzi in timp ce te plangi, de fapt, cred ca tu chiar vrei sa continui sa traiesti asa. De fapt, tu nu vrei sa se schimbe ceva in Romania, esti mult prea comod pentru asta. Asta ar insemna sa fii si tu mai cu bun-simt, sa ai mai mult respect in tine, sa fii mai bun. Si nu poti face asta pentru simplul fapt ca nu stii cum. Iti meriti soarta din plin.
Iar tu, cel care inca o data, nu ai fost sa votezi. Tu, care ai preferat sa stai in lumea ta « scarbit de toti politicienii », tu, care stii sa faci generalizari inutile dar niciodata nu faci nimic in acest sens. Ei bine, cu tine nu prea am ce discuta. Tu nu ar mai trebui sa ai voie sa comentezi ceva pana la alegerile urmatoare. Si si tu iti meriti soarta. Tot din plin.
Dar amandorura trebuie sa va « multumesc ». Din cauza voastra eu va trebui sa ma duc pe 6 decembrie la vot si sa aleg dintre doua rele. Va trebui sa trec prin ceea ce a trecut mama mea cand a avut de ales intre Vadim si Iliescu (si care acum l-a votat pe Antonescu tocmai din acest motiv). Va trebui sa aleg intre pd-l si psd, ceea ce n-am facut in 4 ani de cand am drept de vot. Iar asta nu ma face sa ma simt nici prea confortabil si nici prea impacata cu mine.
Singura mea multumire in momentul de fata este ca aproximativ 2 mil de romani au crezut ca se poate si altcumva. Pentru ei merita sa mergem mai departe si sa speram ca poate data viitoare va fi ma bine. Desi luminita este din ce in ce mai indepartata.

Ps. Tocmai am citit niste comentarii la un articol care sustineau ca Antonescu nu ar fi fost destul de copt pentru presedentie. Mda...intrebarea fireasca pe care o are neuronul meu este : dar oare base si geoana nu sunt un pic prea copti? Si nu oriunde, ci in faimosul sistem ticalosit.

9 comentarii:

  1. Bine le zici draga. Ai atitudine, ce mai...
    Faza ce mi-a palcut e ca exact la chestia cu 2 milioane m-am gandit si eu, dar in procente. Avem, sper (in viitor) o sansa, daca Crin a obtinut mai mult de 20 de procente acum. Asta imi da si mie optimism.
    Si, da, pana la urma e chiar vorba de tara. Voi chiar va meritati soarta, pentru ca exista o legatura stransa intre petul aruncat pe jos si votul spre basescu..

    RăspundețiȘtergere
  2. da! si eu mi-am pus intrebarea asta. nu inteleg de ce nu incearca romania si alta varianta in afara de cea ''clasica''. defapt inteleg, bunici si oameni de la tara. ei se duc la vot! eu nu ma mai duc in turu 2, sa stii. vorba lu badea, ma duc sa votez cu geoana ca sa nu iasa basescu? nu frate! mi-e mila de saracu basescu :)))) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu as putea sa-mi exprim nemultumirea mai bine decat ai scris-o tu !
    Pentru Romania mai exista o singura sansa , ceea de a se coagula alianta dintre PNL si PSD , Geoana presedinte si Johannis presedinte , iar daca nu va fi asa , atunci Romania o sa fie PA forever ! [Crisu, Alba-Iulia]

    RăspundețiȘtergere
  4. Johannis prim-ministru [scuze pt greseala]

    RăspundețiȘtergere
  5. @ adysor: nu stiu cat e vorba de a avea atitudine, cat e mai mult a avea niste frustrari de ceva timp si de care nu cred ca pot scapa prea repede. [cat se poate de adevarata faza cu petul :)) ]
    @ dimi: iti inteleg optiunea de a nu merge la vot, e perfect normala. Ai putea sa faci vot nul, nu ca asta ar rezolva ceva in momentul de fata. Dar badea Gheorghe va merge la vot :D
    Si eu te pup!!!
    @crisu: nu am prea mare drag nici fata Geoana, pentru simplul fapt ca are in spatele lui o masinarie pe post de partid. Dar este, intr-adevar, raul mai mic in toata povestea.

    RăspundețiȘtergere
  6. si stai sa-ti mai zic una! ca era sa imi vars matele prin troleu ieri dimineata. trec pe la obor si vad un afis electoral cu geoana, da' nu alea cu geoana mare si multa lume fericita in spatele lui. NU! era un afis lunguiet, cu geoana mai maricel la mijloc si in stanga si dreapta lui, asa ca la o cina cea de taina, toti membrii/fosti membrii ''marcanti'' de partid: nastase, iliescu, hrebe, astia. pai cum mama naibii sa votez psd-u???? mai bine votez cu basescu numai asa sa nu schimb mana de oameni care baga la buzunar! tot nu ma duc la vot. votu nul e pierdere de vreme si nu impresioneaza pe nimeni. servus! si stai! sa zic si de johannis. de unde si pana unde johannis premier. nu vreau sa fiu naspeta, da' ce experienta politica poate sa aiba primaru' unui oras atat de linistit si influentat de forumu german? (i love sibiu) intreb si eu.si cu asta servus!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ dimi: crede-ma ca am aceeasi revolta in mine si inteleg foarte bine ce spui. Stiu despre ce afis vorbesti, si eu l-am vazut si nu este tocmai unul fericit. Inca nu-mi dau seama daca e pus la misto sau chiar pe bune de niste oameni care nu stiu sa faca o campanie. Dar daca e sa-l compar cu base, tot iese mai bine. Cel putin din punctul meu de vedere, macar ca e dispus sa-l sustina pe Johannis. Si am place ideea de J. tocmai pentru ca el provine din zona pe care ai spus-o tu.

    RăspundețiȘtergere
  8. @anonim: Si tu sa traiesti! Si sper ca bine :P dar fara base!

    RăspundețiȘtergere