joi, 2 august 2007

Cate ceva despre mine

Ma numesc Ioana Dudulean si sunt studenta la Stiinte Politice si la Sociologie, Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca. Am aproape 20 de ani si sunt din Brasov. Nu mi-a placut niciodata sa ma caracterizez, de aceea voi fi destul de scurta. Nu sunt o persoana prea vorbareata si am momente in care sunt destul de incapatanata si "un pic" cam dezordonata. Unii ar spune ca sunt defecte...:)
Imi place sa ascult muzica( in special retro-anii '60, '70, '80) si ador animalele, jucariile din plus si florile. Am o mica obsesie(:D) pentru Queen, Vama Veche (trupa) si manga/anime-uri. Imi place sa fiu foarte bine informata; prin urmare ma uit cu placere la talk-show-uri/emisiuni si documentare pe diferite teme (indeosebi legate de politica, dar nu numai).
Cineva (foarte special pentru mine) mi-a spus acum un an ca sunt o persoana cu un suflet mare, care va reusi cu siguranta in viata... Sper sa aiba dreptate:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu