sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Mongolia - anul 1025:))

Nu aveam de lucru intr-o seara si am inceput sa googalesc ("a googali"= a cauta pe net tot felul de site-uri/prostii/maruntisuri etc). Am dat peste un site http://www.dsclex.ro/astrolog/viataanterioara.htm. Desi nu prea cred in astfel de lucruri, gen vieti anterioare si reincarnari, curiozitatea mea a invins. Rezultatul a fost urmatorul:


Analiza ultimei vieti anterioare:

  • Cred ca ai fost... femeie in ultima ta viata.Te-ai nascut: undeva in teritoriul modern din Mongolia in jurul anului 1025.

  • Meseria ta a fost de: Mestesugar sau Mecanic.

  • Cum ai fost:Un inveterat cautator al dreptatii si intelepciunii. Anticipatie care te-a ajutat sa vezi in viitor si sa ii ajuti pe ceilalti. In viata aceasta va trebui sa cauti tu ajutorul celor pe care i-ai ajutat atunci.

  • Ce trebuie sa corectezi in viata actuala :Trebuie sa inveti sa duci la bun sfarsit proiectele incepute. Dezvolta-ti cunostiintele si expansiunea mentala. Gaseste un model bun sau un profesor care te-ar putea ajuta.

Cu siguranta e o mare prostie, dar ramane totusi funny. Intr-un moment de autoironie, am ajuns la concluzia ca pana si sa ma reincarnez mai repede mi-a fost prea lene:) Mi-a trebuit ceva mai bine de 900 de ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu