duminică, 28 octombrie 2007

The dark side of disney

Cand eram mica ma uitam foarte mult la desenele animate facute de Walt Disney (cred ca le-am vazut aproape pe toate). Probabil majoritatea dintre noi au facut acest lucru. Insa cati dintre voi stiau ca aceste desene nu sunt chiar asa de "inocente"? Am dat ieri, din pura intamplare, peste un clip postat pe youtube: "The dark side of disney". Am ramas foarte surprinsa (socata ar fi totusi cam mult spus).

Din ce am inteles eu din explicatii ce apar in acest clip si in altele asemanatoare, cei care au produs desenele au "scapat" mici detalii, pe care numai subconstientul nostru le poate percepe. Prin urmare, noi nu realizam existenta acestor detalii, insa el ne afecteaza foarte mult: subconstientul trimite informatia constientului si il face sa cumpere produsul respectiv, adica desenul animat, fara sa-si de-a seama de ce vrea sa faca acst lucru. Iar in momentul in care tu observi acele detalii (deci ele sunt percepute direct de partea constienta a creierului), acestea nu mai au niciun fel de influenta asupra ta.

http://www.youtube.com/watch?v=zw1ILRozYh0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu