luni, 1 martie 2010

1 Martie!

Quote of the day: Primavara este atunci cand oamenii zambesc! :)

Ies din camera mai grabita decat de obicei, alergand pe scari. Dau play muzicii din mp3 si fara sa-mi dau seama sunt deja la parter. Simt cum afara este mai cald, chiar daca picura usor. Asfaltul Bucurestiului, pana mai ieri plin de zapada, parca a prins viata astazi. Asta pentru ca strazile s-au umplut peste noapte de tarabe pline cu ghiocei, zambile, lalele, frezii, snururi alb-rosii si martisoare de toate felurile, de la cele mai mici si finute pana la cele ce scrie un mare kitsch imaginar pe ele. Trebuie sa recunosc ca agitatia din jurul tarabelor mi-a displacut la inceput, dar asta conteaza prea putin. Ce este cel mai important este ca mi-am adus aminte de ceva astazi. Gesturile neprevazute, venite din partea celor mai neasteptate persoane si ce poate par neinsemnate la prima vedere, se dovedesc a fi cele mai frumoase, capabile sa-ti aduca un mare zambet pe fata si sa-ti faca ziua mai luminoasa decat de obicei. Datorita lor in camera mea sunt buchete de frezii, ghiocei si martisoare :). Se simte deja in atmosfera...DA, este oficial! A venit Primavara!



Daca tot suntem la capitolele "Primavara" si buna-dispozitie, vreau sa le multumesc lui Caius, care a vrut sa fie primul si inca de ieri ne-a oferit cate un martisor. Si lui Vania, care la randul sau, a transmis martisoare virtuale domnitelor din blogosfera, cu atat mai importante cu cat sunt violet.

2 comentarii: