marți, 2 martie 2010

La multi ani!

Astazi a fost ziua uneia dintre prietenele mele dragi de la Cluj, viitoare masteranda la Bucuresti (nu-i asa, teddy?), mandra sustinatoare Pnl, de care imi este foarte dor si pe care sper s-o revad cat mai repede. Mi-ar fi placut sa fiu cu voi astazi (de fapt, ieri noapte), in Janis, like good old times. Sper ca v-ati distrat si pentru mine. Oricum recuperam noi cat de curand, cand o sa-ti cant live (cu vocea de privighetoare, evident) "La multi ani!". :)

Deci ca de la sssp-ista la sssp-ista LA MULTI ANI, Marutz!!! May all your dreams come true!!! Sa ai grija de tine si sa ai o primavara superba. A, da! Succes cu licenta.
Si special ptr tine 'cause I know you just love them :):



Si sa nu uitam de something green (chiar daca e numai virtual :P )

5 comentarii:

  1. OMeGeeeeee!!! U2! smth green! si nu orice, ci cale!
    Multumesc din suflet, teddy! A fost my best b-day party, dar tine cont ca nu s-a terminat. Oricum nu se poate termina pana nu ne facem manga impreuna... Ai notat? It's a "musai"!
    pup si iub

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut sa fiu ultima care iti spune la multi ani. Stiu ca it's a musai! Ma bucur ca you had lot of fun si ti-am zis ca facem inca o Marutz b-day cand vii incoace. Deci, s-a notat! Pup si iub

    RăspundețiȘtergere
  3. Las' ca o sa-i zici si face-to-face la gala :)

    RăspundețiȘtergere