sâmbătă, 13 februarie 2010

Imi caut muza. Solutii?

Lipsa de timp, examenele, proiectele devin toate un pretext incredibil de bun atunci cand muza ta se ascunde pe undeva, fara vreun semn ca ar dori sa fie gasita prea curand. Am tot cautat-o azi, am strigat-o, am si implorat-o chiar. I-am glasuit cuvinte frumoase, i-am si cantat un pic (cred ca aici am speriat-o). I-am chemat intr-ajutorul meu si pe Freddy, Katie, Andrea si Sarah. Nu s-a lasat induplecata nici macar asa. M-am uitat disperata spre Josh, Kate, Jason si Imogen. N-au putut decat sa-mi ridice din umeri a neputinta. Da, sunt de acord ca nici atmosfera de pe palierul de camin nu mi-a fost de ajutor prea mult. Ma refer la un “mic” chef cu ceva ce seamana a manele. Atunci mi-am zis ca o voi lasa sa doarma in seara asta, pe ea, pe muza, hotarata ca maine sa incerc din nou.
Asa ca m-am gandit si ras-gandit ce as putea sa va spun. Mi-a venit in minte o ghicitoare:

"PERSOANA DINAMICA, SOCIABILA, CORECTA, DISCRETA IN CEEA CE PRIVESTE EVENTUALELE DOCUMENTE / INFORMATII LA CARE POATE AVEA ACCES, CE SE POATE ADAPTA DUPA CAZ UNUI PROGRAM FLEXIBIL DE LUCRU, CU EXPERIENTA IN DOMENIU DE CEL PUTIN 2 ANI"

Are de la mine un suc cel care macar se apropie de raspunsul corect. :)

Bine, trebuie sa recunosc. Nu mi-a venit mie in minte, ci am preluat-o de la Andra. Sa-i spunem mic preview la ce ne va povesti colega mea de camera preferata (nu conteaza ca am doar una, ea tot este preferata) despre noile patanii bucurestene. Si da, acolo veti gasi si raspunsul la ghicitoare.
Inchei cu "mesajul domnitelor neprihanite catre lume: «enoriasii... si atat!»", deja un indemn mult prea clasic ptr a mai fi detaliat (doar ptr cunoscatori).

9 comentarii:

  1. Nu ştiu cine e persoana, nici în ce domeniu activează. O fi... editor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alegere decenta fata de prima mea incercare (adica tanara ptr video-chat). Dar nu...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) da, editor de cozi de matura :D Vin de acasa cu mancare buna, Dudule. Sa aveti atunci ce de-a inspiratie o sa avem. Il batem pe Ivanhoe cu tot cu panasul Cavalerului Negru care sfideaza gravitatia

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-mi strica ghicitoarea! Nu de alta, dar e singura chestie mai interesanta in tot postul meu. Incercam si cu mancarea moldoveneasca, si cu panasul lui Ivanhoe, nu conteaza. Orice, numai s-o conving sa revina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti dau eu raspunsul care il cauti: este colega ta de camera preferata! Nu-i asa? Stiam eu ca am dreptate :d

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Asa ar trebui sa arate colega mea de camera? Sau asa arata ea? Raspunsul este decent, dar foarte departe de adevar.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc...mi-am dat seama de raspuns, insa nu vreau sa-l fac public! Ceva imi spune ca e vb de un job acceptabil...

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-i spunem mai mult necesar decat acceptabil...

    RăspundețiȘtergere
  9. In plina campanie de cautare a muzelor. Ai ceva si pentru mine?
    Multumesc pentru blogroll!

    RăspundețiȘtergere