marți, 19 august 2008

Un cocktail galben-albastru

Am revenit luni dimineata de la Scoala de Vara I. C. Bratianu- CSL, 2008 (com. Budesa, jud. Arges). Exceptand faptul ca noaptea pe tren mi-a fost rau iar luni am fost la spital, scoala a fost o experienta extraordinara pentru mine.

Este primul eveniment de acest gen la care particip de cand sunt in Pnl si nu a fost deloc asa cum ma asteptam. Credeam ca va fi ceva plictisitor si ca dupa cateva zile ma voi urca pe pereti (:P). Dar totusi am acceptat sa merg, din curiozitate poate. Si bine am facut. Am intalnit tineri din toate colturile tarii, unii cu idei asemanatoare mie, altii cu idei total opuse. Mi-am facut prieteni, am vizitat niste locuri foarte frumoase, am si invatat destul de multe chestii, plus alte lucruri la superlativ [cum am mai spus si in alte dati, nu sunt foarte buna la cuvinte mari].

Programul a fost unul aglomerat si obositor, insa a meritat. A fost un amestec perfect de teorie, practica, distractie si... altceva. Sper sa ma mai intalnesc cu csl-istii din tara sau macar sa mai tin legatura cu o parte in ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu