marți, 19 august 2008

Intentii, promisiuni....

M-am decis sa revin in blogosfera, nu de alta dar parca ii simt lipsa. A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic, dar nu conteaza asta. Sper ca de acum inainte sa ma tin mai mult de blog decat data trecuta. Tin minte ca am citit undeva ca balantele ar fi persoane de succes daca ar reusi sa duca pana la capat toate proiectele pe care le-au inceput. Si cam asta imi propun eu in urmatoarele luni. Sa speram ca imi va si iesi :P

Si pentru ca n-am mai scris din decembrie, ar trebui sa imi refac scurta descriere :). Tot Ioana sunt, tot studenta la Stiinte Politice si Sociologie, in Cj. Singura diferenta e ca acum ma simt ceva mai implicata in tot felul de chestii. Am aproape 21 de ani, in continuare nu stiu ce voi face dupa facultate, dar macar am avut revelatia (in ultima saptamana) ca vreau sa dau la Bucuresti la master de studii de securitate. In rest, sunt aceeasi fata pe atat de comuna (cea mai comuna, ca sa citez din cineva :P), pe atat de diferita de restul lumii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu