miercuri, 30 septembrie 2009

Veselie pe/la campie

- sau de ce ne place Romania si de ce ea ne ocupa tot timpul... la propriu :) -

Am fost ieri sa imi iau locul la camin (in Bucuresti)...si am reusit sa fac acest lucru, intr-un final....dupa mai bine de noua ore de asteptat :|. Si asta pentru ca la 8 :30 cand am ajuns eu era deja realizata o lista. De asteptare. De mai bine de 100 persoane (facuta probabil la 5 dimineata). Si asta chiar daca ne era repartizata de la facultate camera direct. Eu am prins de abia a doua lista....si am stat, si am stat, si iar am stat. Dupa un pachet de tigari, 2 sucuri, o cafea, niste sandvisuri (ms mama lui Alex!) si muuult vorbit la telefon (pentru a ma plange, evident :P) mi-a venit si mie randul. Ca dupa aceea sa ma grabesc sa prind trenul de 18 :30 (dupa ce am astept vreo 10 min dupa metrou). Si uite asa, dupa ce am fugit si dupa tren, am ajuns azi-noapte acasa, plina de entuziasm pentru ce va urma :)). Ca fapt divers camera arata bine, inca nu-mi cunosc colega, dar va fi destul de ciudat pentru mine la inceput.

Ps. Au fost cateva zile pline de evenimnte, in care totul a decurs foarte repede, au fost drumuri de urmat si decizii de luat. Unele de bine, altele de rau. Unele mi-au apartinut, altele a trebuit sa le accept ca atare. Probabil ca doar timpul imi va arata daca am facut bine sau nu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu