joi, 11 septembrie 2008

Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii

ieri a fost sfarsitul lumii. sau cel putin asa strigau in gura mare un grup de ecologisti (m-am amuzat cand am citit de amenintarile cu moartea la adresa oamenilor de stiinta care au conceput proiectul de la cern; un pic cam ilogic din moment ce oricum ieri am fi murit cu totii :p).
probabil ca si eu, acum, scriu dintr-una din gaurile negre "prevazute" de fanaticii de mai sus... nu stiu cat timp mai am pe aici, in gaura mea neagra adica, asa ca trebuie sa impartasesc ce am facut ieri, de sfarsitul lumii.
mi-am predat raportul de practica la sociologie, am fost cu teo in iulius mall sa mancam si la niste cumparaturi scurte (unde am avut oroarea de a vedea o tanti de 45 de ani mult prea sexy imbracata pentru varsta ei). Apoi am savurat o cafea delicioasa de la starbucks, am ajuns in camin, am facut paste bologneze, am ascultat muzica, am lenevit, m-am uitat la un film foarte fain (elizabeth, the golden age) si pana pe la 4 dimineata am citit pe wikipedia despre tudori, stuarzi si house of hanovra.

adica e ceea ce numesc o zi reusita...sa tot vina asa sfarsitul lumii :)):))
ps. am terminat si cu ultima sesiune de toamna din facultate/cluj si am reusit sa recuperez cam 80% din semi-dezastrul din vara :p; deci da, a fost o zi f buna :)

nu rezist sa nu pun si o melodie, destul de veche ce-i drept, dar fff draguta:



Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu