marți, 9 martie 2010

Vise de-ale copiilor

Intotdeauna mi-a placut subiectul “ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”. Poate sa-ti dezvaluie multe lucruri despre cealalta persoana si despre inclinatiile ei native. Plus ca poate fi ceva foarte distractiv, pana la urma.
Spre exemplu, cand aveam doar cativa ani visam sa ma fac doctorita si invatatoare. Asa ca imi insiram prin toata camera caiete si carticele din care invatau jucariile mele, cu mult spor pentru ca altfel ar fi urmat o corectie pe masura. Din partea mea, evident, a invatatoarei. Dar asta se intampla numai in timpul liber, fiind un copil foarte ocupat. Cand nu eram la gradinita/scoala, marea parte a timpului mi-o petreceam cu bunica la ea la serviciu, adica intr-un spital din Brasov. Si dupa cum era de asteptat (nu-i asa?), aveam halatul meu de doctorita, special ptr mine. Activitatea de "doctorita" se prelungea si acasa cand una din papusi primea injectii zilnice.
Dar spuneam la inceput ca subiectul acesta ar putea dezvalui cate ceva despre o persoana. Si atunci am o curiozitate. Ce credeti ca ar putea dezvalui despre Elena Udrea faptul ca visa sa devina vanzatoare la un magazin de sandvisuri? Dar mai am o alta curiozitate: de ce nu s-a luptat mai cu spor sa-si duca visul pana la capat? Toata lumea ar fi avut de castigat.. ea ar fi fost implinita in viata, fara sa-i mai spuna nimeni "ministru turismului" (si atat!) si noi incantati ca o stim pe ea multumita. Sau si mai bine: am putea s-o ajutam sa-si vada visul cu ochii, incurajand-o cat putem noi de tare. Haide Nutzi, stim ca poti! Urmeaza-ti calea! :D

Ps. Voi ce vroiati sa va faceti cand erati mici?

24 de comentarii:

  1. Nutzi , sa stii ca suntem alaturi de tine ! Urmeaza-ti visul ! :x

    Marius - Polonia

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaa! Ce poate fi mai frumos decat un om care isi indeplineste visele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ministrul turismului si al dezvoltarii regionale

    RăspundețiȘtergere
  4. cum ti-am mai zis eu vroiam sa ma fac politaie:)) si pe urma zeita...noroc ca mi-a iesit aa doua dorinta:)) inca nush ce zeita dar ma hotarasc eu pana ma fac mare:))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am vrut intai sa ma fac doctor, dar nu asa generic DOCTOR, ci CHIRURG (inca ma pasioneaza destul de mult domeniul); apoi avocat; apoi designer; apoi geriatru; apoi, apoi, apoi...am dat la stiinte politice ca sa ii critic pe toti :)))am trecut de la taiat in carne, la "taiat" din vorbe :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alex Marin: dar n-ar fi mai bine vanzatoare? :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim(Oana): zeita perfectiunii? :)) poate incerci mai incolo si politaie...:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim(Andreea): nici eu nu vroiam doctor, asa generic...vroiam doctorita :)) si prin etapa de avocat am trecut si eu, dar m-a tinut f putin. Am ajuns si eu la concluzia ca SP e cea mai buna solutie :D

    RăspundețiȘtergere
  9. cand eram mica imi doream sa ma fac mare,...mare procuror, mare avocat, calugarita-nu radeti, doctor stomatolog, si nu mi-a iesit nici una.
    acum as vrea sa fiu mica ca sa imi doresc sa fiu economista si asa sa am si eu visul (oarecum, din prezent) implinit.

    domnisoara de la SP, daca ati fi mica din nou ce v-ati dori sa fiti? poate "doamna presedinte"?

    eu va sustin!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu voiam sa fiu desteapta. Nu mi-a iesit nici pana azi, dar nu m-as supara sa ajung, in schimb, ministru :p

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim: hmmm... "doamna presedinte" zici? nu mi-am pus problema niciodata. Pe de alta parte nici la calugarita nu m-am gandit. Te bagi in campanie? :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Andra: Tu desteapta, Oana zeita...nimeni nu vroia invatatoare? Sa inteleg ca "desteapta" cu "ministru" nu prea au legatura? :P

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cosmin: unele vise merita reprimate...:D

    RăspundețiȘtergere
  14. deci zica ca vrei o calugarita in echipa?
    prea tarziu,....am gresit "vocatia"....dar daca accepti o economista.....cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  15. Curiozitatea asta cred ca o avem cu totii :) ! Oricum, Udrea si-a ratat, fara indoiala cariera! Sa fie vanzatoare chiar i-ar fi reusit..

    RăspundețiȘtergere
  16. fiind baiat, desigur ca ginecolog.pana am aflat ca si batranele merg la cabinet.m-am razgandit.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Paul: eu as propune o petitie on-line de sustinere a ei cu titlul "Niciodata nu e prea tarziu" sau "Mai bine vanzator, daca ministru nu" sau "Fa numai lucrurile la care esti bun"... exemplele pot continua :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Anonim: unele vise cer si sacrificii :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Stai ca am o lista intreaga:
    - tuburile de spray pe post de microfon; nu stiu in ce hal falsam, dar cu siguranta imi dadeam plamanii afara pt cate un "slagar"
    - cred ca aveam un fix cu legea si ordinea: pfoai, cate pistoale cu apa am avut!
    - la cate de multe stiam pe vremea aia de domeniul bancar/financiar, tot ce conta era sa numar cat mai multi bani si sa dau cat mai putin rest (preferabil deloc)
    - nu cred ca imi doream sa devin profesoara, dar scriam toate usile de dulap cu creta (am avut ce curata dupa...)

    Prezentul: la karaoke m-am bagat, lege si ordine sa fie (atata timp cat imi convin), banii... mda... sunt materialista, ce sa fac?!
    Si uite unde am ajuns :D
    :*:X

    RăspundețiȘtergere
  20. am stalcit-o in comentariul anterior: "la cat de multe" si nu cum am scris eu... hihi! I'm innocent, don't shoot!

    RăspundețiȘtergere
  21. M-am facut. Mare. Nu stiu ce sunt...

    RăspundețiȘtergere
  22. @ Marutz: eu zic ca ti-ai urmat chiar indeaproape idealurile din copilarie :))) (si eu scriam cu creta pe dulapuri :D )
    :*:X

    RăspundețiȘtergere
  23. @p: ehh, nu cred ca e timpul pierdut. Sa te faci mare e primul pas. :)

    RăspundețiȘtergere