miercuri, 25 noiembrie 2009

This could be Heaven for everyone...but it's not



Ieri s-au implinit 18 ani de cand unul dintre cei mai iubiti oameni din lumea muzicala a plecat dintre noi. La data de 24 noiembrie 1991, Freddy Mercury a spus « Adio ! » acestei lumi mult prea repede si ne-a spus « Show must go on ». Si cata dreptate avea… Iar eu am uitat. Ceea ce ma pune serios pe ganduri. Nu ma refer la ce zicea un amic, ca am fost ocupata sa cred in ceva (cu referire la campania ce tocmai a trecut), pentru ca tot ce am facut, din suflet s-a intamplat. Cred ca este mai degraba vorba de o stare generala pe care o resimt de cand am venit in Bucuresti.

Ma afund in cotidian, in nimic, in drame neinteresante si uit micile chestii care ma definesc, pana la urma. Muzica este o parte foarte importanta din mine, iar Freddy este parte din muzica mea. El este cel de la care am invatat prima data ideea de libertate, acel “to be free” pe care il simti in atatea cantece pe care nu ar avea rost sa le insir acum. Queen este prima formatie a carei discografii am ascultat-o vreodata si nu cred ca exista vreo melodie de la ei pe care sa nu o stiu macar din auzite, daca nu cu versuri, videoclip si tot tacamul. Tin minte si acum o discutie mai veche cu tata, de acum vreo 10 ani, cand imi povestea despre ce inseamna muzica buna iar eu aveam un aer de « here we go again ». El mi-a zambit cu subinteles si mi-a spus ca la un moment dat imi va da el niste melodii ale unei formatii, Queen, si ca este sigur ca imi va placea. Si asa a fost... am primit cd-ul undeva pe la sfarsitul clasei a 9-a (cred).

Pot spune, fara sa simt ca ar fi cuvinte prea mari, ca Freddy Mercury este cel care mi-a marcat anii de liceu, a fost un refugiu in multe momente si, intr-o oarecare masura, a insemnat maturizarea mea muzicala. Si tocmai eu am uitat...



If there's a God or any kind of justice under the sky If there's a point, if there's a reason to live or die If there's an answer to the questions we feel bound to ask Show yourself - destroy our fears - release your mask Oh yes we'll keep on trying Hey tread that fine line Yeah we'll keep on smiling yeah And whatever will be - will be We'll just keep on trying...

UPDATE: Mi-am adus aminte de clipul cu ultimul interviu a lui F.M. pe care mi l-a aratat un prieten prin aprilie anul asta. Here you are:



"You're the last person I'm talking to, so you'll probably get the best interview, darling. I don't want to change the world. For me, happiness is the most important thing and if I'm happy then it shows in my work. In the end, all the mistakes and all the excuses are down to me. I like to feel that I'm just being my honest self and as far as I'm concerned I just want to pack in as much of life and fun, having a good time as much as I can within in the years I have. Well there you are, you have it on tape. Use it. Well that's the nearest I've come to a lot of passion in terms of interviews. How much more have you got? Come on, I'm getting bored."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu