duminică, 13 septembrie 2009

Au revoir Cluj-Napoca, Bonjour Bucharest

Ma intreba un prieten zilele trecute de ce nu incerc sa fac ceva productiv (pentru mine, evident) si sa mai scriu pe blog din cand in cand. Mi-am adus aminte, cu ocazia asta, de aceeasi problema existentiala de pana acum: nu gasesc un subiect care sa mi se para destul de bun/important si ar putea fi dezvoltat in ceva., fara sa devina ceva banal. Evident ca ma uit in fata laptopului la « foaia » goala si ma gandesc....pana la urma las fereastra jos si continui sa ma uit la Heroes. A da, de vreo cateva saptamani ma uit si imi place f mult, pacat ca nu o sa am timp sa-l vad pe tot pana plec la buc. Si ce daca ? E asa de important incat trebuie mentionat aici ? nope...altceva ioana !?!

M-am intors de la inscrierea la master, din Bucuresti, plina de sperante ca sunt macar atat de geniala incat sa intru la unul din mastere la buget.....daca mai cer si camin oare e prea mult ? Ma gandeam ca as putea apela la Gara de Nord, pana la urma :)). Si in timp ce imi faceam planurile de viitor, am realizat : s-a terminat vara ! si vacanta…si facultatea…si cam tot ce stiam eu in ultimii 3 ani, ca era de bine sau de rau. Am incheiat cel mai interesant capitol de pana acum, ce a fost plin de toate cele...you’ll name it and you’ll have it! Intre prieteni, distractie, muzica, rasete, bucurii, certuri, impacari, iertari, tradari, telenovele, crize (ale mele, ale altora), iubiri platonice, pasiuni trecatoare, depresii, nopti pierdute, examene, restante, carti, proiecte, finalizandu-se apoteotic cu o licenta draguta, poti alege orice ai dori...iar lista nu a cuprins chiar tot, evident. Cateva le tin pentru mine, e mai bine asa...

Ps. Este mai greu decat pare. Probabil ca o sa intelegi la un moment dat :)

2 comentarii:

  1. Bravo, ma, ai reusit! Pacat ca o sa trebuiasca sa iti schimbi orasul si o te transformi in Viata de Bucuresti :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. ar trebui sa am mai multa inspiratie/creativitate de atat :)) sau as putea lasa viatadecluj....hmmm tre sa gandesc problema :)))

    RăspundețiȘtergere